Medlemsmöte om vår budget och demokrati i Stockholms kommun

Snart lägger Vänsterpartiet fram sin budget för Stockholm 2014, en kommun där högeralliansen just nu styr staden som om det vore ett aktiebolag. Våra representanter i Farsta Stadsdelsnämnd, Laura Roselli och Lars Bäck kommer på mötet att informera om vår budget samt beskriva hur demokratin urholkats i vår stad. Kom till medlemsmötet och delta i vår dialog om ekonomi och demokrati.

Tid: Onsdagen den 23 oktober 2013, klockan 18.30 – 21.00.

Plats: Allaktivitetshuset Tuben sal 407 – Samma hus som Farsta Centrum T-banehall, ingång runt hörnet till vänster.

Välkommen

P.S. Skriv redan nu upp den 26 november i din kalender, då har vi ett öppet möte kl 18.00 på Moment Teater i Gubbängen. Medverkar gör vår riksdagsledamot Jens Holm som kommer att tala om klimat- och miljöfrågor samt Nike och Röda Orkestern som spelar låtar från deras senaste album, ”Det står skrivet”.  Kolla ”Allas lilla piga” via youtube; https://m.youtube.com/watch?v=axaT5TxvelI&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DaxaT5TxvelID.S.