Kalendarium

Kalendariet för 2018 uppdateras löpande, så titta in med jämna mellanrum!

Dagligen fram till valet

Valtält öppet i Fasta C från ca 12.00.

Fre 17/8

Klimatturnén kommer till Farsta Centrum ca 17:30.

Cykelturnén med klimattema kommer till oss i Farsta. De cyklar från Bagarmossen 16.00 med korta stopp i Skarpnäck, Gubbängen, Hökarängen för appelltal, flygbladsutdelning. 17.30-18.30 är de framme i Farsta centrum. Jens Holm, riksdagsledamot för Vänsterpartiet och författare till boken ”Om inte vi, vem – politiken som räddar klimatet och förändrar vänstern” kommer med på turnén och talar. Anna Sahlin från landstinget och Rikard Warlenius från Stadshuset kommer också. Bandet Bicycle Beat spelar under vägen på flyttfirman Move by bikes cykelflak!

Lör 18/8

Kl 12-14 Arbetslivturnén kommer till Farsta Centrum med Ida Gabrielsson, riksdagskandidat

Kom på Vänsterpartiets valupptakt vid Hornstull 15.00

Tors 23/8

Kampanjdag för sjukförsäkringen, Nooshi Dadgostar, riksdagsledamot och vice partiledare, kommer till Farsta C kl 16-18

Lör 25/8

Parkleksturné i Starrmyran Hökarängen kl 14:00-16:00. Musik och lek i parken – med Pappa Kapsyl!

Lör 1/9

Klimatturné

Fre 7/9

AW i Farsta med Rrriotsamba Bostadsturnén kommer till Farsta C med Lorena Delgado, riksdagskandidat, kl 16-18

Sön 9/9

Val

Lör 22/9

Röd lördag, 12-14 Farsta Centrum – informationsbord och flygblad. Valet är över – men kampen fortsätter. Precis som de senaste 4 åren kommer vi att fortsätta att finnas i Farsta C.

Lör 29/9

Lör 13/10

Lör 27/10

Lör 24/11